La Homniom, prăjim cafeaua în funcție de comenzile primite. Cafeaua ta este prăjită în cel mult 2 zile de la plasarea comenzii. La 24/48 de ore de la prăjire, evaluăm cafeaua și facem eventuale ajustări profilului de prăjire. În urma acestui proces, ambalăm și expediem cafeaua către tine. În medie, cafeaua este expediată la 2-4 zile de la plasarea comenzii.

1. Livrare

SC BALLOONLINE SRL își rezervă dreptul de a informa Cumpărătorul privind livrarea comenzii printr-o metoda de comunicare adecvată, înainte de onorarea acesteia.

Livrarea produselor comandate se va face în toată țara, prin intermediul companiilor de curierat rapid, de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legală, în termen de 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Comenzile plasate vineri, vor fi procesate luni dimineață. Livrarea produselor se va face la adresa indicată de Cumpărător.

Costurile de livrare sunt urmatoarele:

  • GRATUIT pentru comenzi cu valoare totală mai mare sau egală cu 200lei, cu livrare pe teritoriul României
  • Pentru comenzi cu valori mai mici de 200 de lei pentru comenzi pe teritoriul României, costul transportului este 19.00 lei.
  • Toate taxele de transport conțin TVA.

 

Restricții de expediere:

În prezent, oferim doar livrare în anumite țări/regiuni selectate. Vă rugăm să vă asigurați că adresa de livrare furnizată este exactă și completă pentru a evita problemele de livrare. In cazul in care firma de curierat nu poate confirma validitatea adresei de expediere, va vom contacta prin intermediul emailului si/sau telefonic.

 

Vamă și taxe:

Comenzile internaționale pot fi supuse taxelor vamale, impozitelor sau taxelor impuse de țara de destinație. Orice taxe suplimentare legate de vămuire sunt responsabilitatea destinatarului.

 

Garanții:

Produsele comercializate prin intermediul site-ului sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscală. Vânzătorul nu oferă alte garanții pentru produsele comercializate pe website, în afara celor prevăzute de producători și de lege.

2. Retur

SC BALLOONLINE SRL comercializează produse din categoria alimentare, băuturi, aparatură și accesorii. Conform legislației în vigoare (Ord. 130/2000 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art. 12, pct. a) și Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art. 3, pct. (2), primul paragraf – contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent, livrate consumatorului, nu pot fi denunțate unilateral. 

 

Returnări:

  • Pentru produsele alimentare și băuturi nu se oferă posibilitatea de retur decât în cazul în care produsul/produsele sunt neconforme din punct de vedere cantitativ și calitativ.
  • Dacă există o defecțiune sau o eroare în comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați în termen de 1 zi de la primirea produsului.
  • Vom lucra împreună cu dumneavoastră pentru a rezolva problema și a oferi o soluție adecvată.
  • Taxa de transport pentru returul coletelor trebuie să fie achitată fie de către client.
  • Dacă primiți un produs deteriorat sau incorect, vă rugăm să ne anunțați imediat. In cazul acesta, costul de retur va fi suportat de catre Prajitoria Homniom.
  • Produsele din categoria echipamente și accesorii pot fi returnate în termen de 14 zile de la data livrării, printr-o notificare prealabilă către Vânzător la adresa de email coffee@homniom.ro
  • Pentru retur, cumpărătorul poate alege orice tip de serviciu de transport, cu exceptia serviciului de expediere prin Posta Romana.
  • Adresa la care se va face returnarea produselor este:

Str.Dumbrava Rosie nr.7 Dej, Judetul Cluj Cod postal: 405200 Romania

Telefon contact: 0733363894

In atentia: BALLOONLINE SRL

  • După returnarea produselor, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea acestora cu alte produse din oferta website-ului. În caz contrar, contravaloarea acestora va fi restituită Cumpărătorului în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii returului de către Vânzător.
  • Produse deteriorate sau incorecte nu se pot returna daca ambalajul original al produsului este deteriorat sau etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.
  • Daca doriti sa returnati un colet sau sa semnalati primirea unui colet gresit sau neconform, va rugam sa ne trimiteti un email cu detaliile problemei si numarul comenzii la adresa coffee@homniom.ro

Contactați-ne:

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la comanda dumneavoastră sau politica noastră de rambursare, vă rugăm să ne contactați la adresa coffee@homniom.ro sau la +40733363894. Echipa noastră de servicii pentru clienți vă va fi bucuroasă să vă asiste și să vă ofere îndrumare suplimentară.